73 nap frontin nélkül!!!!!!

El sem hiszem, hogy ilyen jól vagyok azután a borzalmak után, amiken keresztül mentem! Földi pokol volt a frontintól megszabadulni!!!! Ördögi drog!!!! Nagyon megkínzott!!!! Soha többet nem bízok meg egy orvosban sem!!!! Kidobáltam az összes gyógyszert otthonról, még a táplálékkiegészítőket is megritkítottam és csak a legfontosabbakat hagytam meg. Például a magnéziumot, mert időközönként nagyon húzódnak az izmaim. Meg azokat, amiket még a családban más magának fontosnak tart. Nem hiszek már semmilyen kémiában, annyit ártottak nekem ezek a borzalmas kémiai anyagok....Elhadarják, hogy tájékozódjon a mellékhatásokról, kérdezze orvosát...stb...Mit érdekli az orvost, hogy mit ír fel! Gyógyítani nem tudnak, csak kezelni! Azt meg csak gyógyszerrel, ez a nagy tudományuk! A szervezet helyes, egészséges életmóddal meggyógyítja saját magát a legtöbb esetben! Ha műteni kell, az más, akkor szükség lehet orvosra, de egyéb esetekben jobb őket messziről elkerülni, mert minél többet jár valaki orvoshoz, annál betegebb lesz! Annál több "gyógyszeren" köt ki! Annál több mellékhatás lesz, amitől szenved, és a mellékhatásokat majd annál több egyéb gyógyszerrel próbálják elnyomni!...A határ pedig a csillagos ég.... A legtöbb orvosnak fogalma sincs ugyanis arról, hogy mit csinál, hiába feszítenek olyan felsőbbrendű gőggel a fehér ruhájukban! Felesküdtek arra, hogy nem ártanak, és rengeteg ember életét nyomorítják meg a NAGY tudományukkal, meg a mérgeikkel! Nem véletlenül olyan rövid az orvosok átlagéletkora! Ha tudnák a tutit, tovább élnének, hiszen a tudásuk és a pénzük is meglenne hozzá! Pedig a legtöbb orvos állítom gyógyszert sem szed!

Szóval a lényeg! Áldott vagyok! Az Isten megsegített és lejöttem minden méregről! A lényeg, hogy lassan, szabályoknak megfelelően kell abbahagyni a szedésüket, és akkor menni fog! A gyors csökkentéssel sokkot kap az agy!

Érzem, hogy a két hónap alatt is gyógyultam már! Sajnos ugyanis agyi sérülésem lett ezektől a mérgektől, és még mindig vannak elvonási tüneteim, hiába raktam le őket több, mint 2 hónapja (!) DE minden aránylag könnyen tolerálható! Tudok dolgozni, jól funkcionálok!

Jelenlegi tüneteim:

  • Rossz alvás. Többször felébredek, és attól függ, hogy mennyit alszom, hogy mennyi idő alatt alszok vissza. Most éppen body scan meditációval egész gyorsan vissza tudok aludni. Jó napokon 6-7 óra alvás is összejön. Ami azért már szerintem nagyon jó! Az elvonás vége felé a 4 óra alvás szinte normális volt!
  • Alacsony stressztűrő képesség. Stressz esetén sokkal fokozottabb a szervezetem által adott stressz reakció! Szerencsére azonban nem sűrűn van fokozott stresszben részem.
  • Emésztési problémák (gyomor, bél), gyomor és bélideg... DE érzek javulást...de keményen diétázom!
  • Fejfájás
  • Fejzúgás
  • Látási problémák
  • Gyenge immunrendszer (durván megfáztam, pedig nem jellemző rám!)

Hirtelen ennyi jut eszembe! ......Meggyógyulok!!!!! Annyira boldog vagyok!!!! Az Isten meggyógyít! A gyógyulás pedig MINDEN ember számára lehetséges!!!! Érzem, tapasztalom!!!! Aki nem hiszi, nézze meg ezeket a videókat!

https://www.youtube.com/watch?v=yLdAw-dg0w4&list=PL_On1ggr0vvrPu124PfZX8fC1TYqtJkM1 

Angolul egy csomó gyógyulásról van dokumentumfilm ezekben az anyagokban is:

https://www.youtube.com/watch?v=8yswxdkaRTY&list=PLOER0yhdOW6AnlvAacoKh8_8jZrIUS77D

JÓ az ISTEN! SZERET!

"Aki pedig mindent meg megtehet, sokkal bőségesebben, amit ahogy mi kérjük, vagy gondoljuk, A BENNÜNK MUNKÁLKODÓ ERŐ SZERINT azé a dicsőség! (Ef. 3 20)

De hála legyen Istennek, aki Krisztus ereje által mindig diadalra vezet bennünket! (2. Kor. 2:14)

Higgyétek, hogy mindaz, amit imádságotokban kértek, megkapjátok, és megadatik nektek! (Mk 11: 22-25)