26. csökkentés - Seduxen 6. csökkentése

2019.07.31. - 5 mg seduxen feléből 8 mm reszelés =  kb 2,9 mg seduxenről 2,5 mg seduxenre ( Frontin elhagyva!!! :) Lejutottam fél szem seduxenre!!!!!!!!!!!! :) Az utolsó fél szem "gyógyszer"-re!!! :)

Az előző csökkentés után nagyon nehezen tudtam stabilizálódni. Még a 3. héten is nagyon rosszul aludtam, volt hogy csak 3 órát. A csökkentéstől számított 20. napon aludtam először igazán jól. Még pár nappal ezt megelőzően is feszültségrohamaim voltam délutánonként, alig bírtam ülve dolgozni, mert fájtak az izmaim, még a karjaimban is tombolt a feszültség. Nem tudom, hogy mennyire játszott ebben közre az, hogy a reszelések nem a legpontosabbak. Éppen ezért nem akartam még túl sokáig lenni ezen az adagon, a stabilizációt követően pár napon belül most újra csökkentettem, és ezen az adagon szeretnék hosszabb ideig állni majd - tehát a fél szem seduxenen - mielőtt neki fogok majd az utolsó fél szem csökkentésének. Egyre nehezebb a stabilizáció, gondolom amiatt, hogy túl gyorsan csökkentgettem az utóbbi időben, valamit amiatt is, hogy már elég alacsony az adag. Ismét nagyon remélem, hogy ezt a csökkentést sem bánom meg, és fogok tudni stabilizálódni ezen az adagon is. Minden csökkentés fokozott stresszel jár, mint korábban, mert az adag alacsonysága és a fokozódó elvonási tünetek miatt egyre nehezebb az elvonási időszak egy-egy csökkentés után...Meg persze azért, mert tudom, hogy ez már az a szint, ahol sokan elakadnak a csökkentésekkel váratlanul előtörő túl nagy elvonási tünetek miatt, amiket nem tudnak kezelni...Kérlek, Istenem segíts, hogy minden rendben legyen ezúttal is....