2019.04.23. Seduxen titrálásra készülve

Az orvosom nem hajlandó felírni a 2mg-os seduxent, ami a frontin elhagyása után maradt. Pedig simán be lehetne engedéllyel hozatni Németországból...Tehát nincs más választásom, megpróbálok alkalmazkodni a titráláshoz. 100 ml folyadékban veszem be feloldva a seduxent. Nem vagyok képes 25%-os csökkentést csinálni, így valamit ki kell találni... :( Az a lényeg, hogy tudjak alkalmazkodni az oldott verzióhoz, mert elvonási tüneteim vannak tőle...

Kb. a 4. napon már nagyon erős elvonási tüneteim voltak, és rosszul aludtam, így nem mertem tovább csinálni. Abbahagytam. Maradok a száraz vágásnál...Sokaknak megy, de nekem nem! Amilyen nehezen tudtam elkezdeni a frontin csökkentést, most szinte hasonlóan köszönt vissza ez a helyzet...mert a seduxen csökkentésének az elkezdése sem könnyű! Egyrészt titrálni lett volna a legjobb, de az nem működik, darabolni meg nagyon nehéz, törik, omlik...nincs rajta felezővonal...de hátha majd rájövök, hogy mi a megoldás...