29. csökkentés - Seduxen 9. csökkentése

2019.09.27. - kb 1,7 mg seduxenből 1 mm reszelés = 1,25 mg seduxenre csökkentettem le ( Frontin elhagyva!!! :)

Lent vagyok az utolsó negyed szem "gyógyszeren"! El se hiszem...Ha stabilizálódtam, jön az utolsó felvonás a végső kivonulás a benzók világából...Ebben az évben benzómentes leszek!!!! Hála a Jó Istennek! A medazepam hirtelen lerakásából fakadó brutális sokk után majdnem két évvel, nagyon lassan, de remélhetőleg biztosan lezárom az életem ezen fejezetét! 1,75 mg frontint tettem le. 2018 márciusában kezdtem a csökkentést a toleranica megszűnése után...ahogy jobban lettem a seduxen segítségével.. Nagy mélyrepülés volt! Ilyen beteg még életemben nem voltam, "hála" az orvostudomány "gyógyszer"-nek mondott mérgeinek! Az biztos, hogy ezután kétszer is meg fogom gondolni, hogy milyen gyógyszert veszek be! Csak szépen sikerüljön jól ez az utolsó szakasz is! Elfogadhatóan érzem magam, de nem tünetmentesen! Rettentő rosszul alszom! A seduxen nélkül soha nem lettem volna képes letenni a frontint, brutális méreg! Legális drog! Csak azt nem értem, hogy miért nem mondják el az orvosok, hogy ez mi? Miért írják fel évekig is, ha csak 2 hétig lenne szabad max szedni? Itt hol marad a "fogyasztóvédelem"?!?! Gyógyítás címszó alatt miért mérgeznek meg és tesznek betegebbé a mérgeik mellékhatásával, ráadásul AGYI sérülést okozva?!?!? Orvosok térjetek észhez, hogy drogkereskedők vagytok! Akár tetszik a fületeknek, akár nem, a benzók legális drogok! Borzalmas függőséget okoznak! Nagyon sokan képtelenek lerakni a borzalmas elvonási tünetek miatt! A rivotril meg a csúcsa mindennek, a legbrutálisabb benzó! Hogy kerülhetett ez piacra! Elképzelni sem tudom! Még szerencse, hogy nem azt kezdtem el szedni. Ettől is nagyon nehezen szedtem meg...