Frontin, rivotril leszokás zárt körű csoport Facebookon ITT!

Szeretnéd megtudni INGYEN, ráadásul olyanoktól, akik szintén most csökkentik a frontint és szabadulnak tőle, hogy hogyan sikerült eddig már csökkenteniük, vagy elhagyniuk a nyugtatójukat vagy altatójukat? A csoportban találsz egy részletes leírást az elhagyás NAGYON fontos szabályairól! Egyszer kell elhagyni a benzódat, de jól! Ne sokkold az agyadat! Csináld szabályoknak megfelelően, okosan úgy, hogy az elhagyást követően is a  lehető leggyorsabban tudjon gyógyulni az idegrendszered a benzók okozta sérülésből! Kattints a Frontin, rivotril leszokás csoport nevére, és automatikusan megjelenik a zárt csoport! Csatlakozz Te is hozzánk valós vagy egy áll profillal, ahogy számodra kényelmesebb. Szeretettel várjuk minden sorstársunk csatlakozását! Együtt könnyebb szabadulni ettől a borzalmomtól! Van egy másik benzóelhagyós csoport is, amit én hoztam létre és építettem fel betegen több száz tagúvá Etiennel, de a Zsuzsa, a jelenlegi vezető visszaélt azzal, hogy a benzólerakást követően nem bírtam gépelni, így segíteni sem a csoportban, ezért gyógyulni mentem, hogy arra tudjak koncentrálni. Megfosztott az admin szerepkörtől, és hiába kértem, hogy adja vissza, hiszen én is mindig megosztottam másokkal, soha nem egyedül voltam admin, megtagadta. Gátlástalanul ellopta magának a csoportot, tehát azt nem ajánlom. Főleg azért sem, mert soha nem szedett benzót, így soha nem rakott le egyet sem, így teljesen hiteltelen ezen a területen.