28. csökkentés - Seduxen 8. csökkentése

2019.09.13. - 2,1 mg seduxen-ből 1 mm reszelés ( - kb 0,4 mg) = 1,7 mg seduxenre csökkentettem le ( Frontin elhagyva!!! :) 

Az utolsó fél szem gyógyszeremet csökkentem második alkalommal. Még egy csökkentés lesz, és azzal már lent leszek NEGYED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szemen!!!! BRRRRRRRRRRRRRR... Minden csökkentésnél félek, már annyira a végén vagyok! Közeleg a szabadság! Félek tőle, annyira megviselt a CT... De várom is, hogy végre méregmentes legyek!!!! Nagyon izgulok most is! Különösen azért, mert NAGYON rosszul alszom. A reszelés nem a legpontosabb csökkentési módszer, így nehéz stabilizálódni vele az alvás területén. Az éjjel is nagyon rosszul aludtam. De ma már, hogy 3 hete csökkentettem, így tovább nem akarok várni az újabb csökkentéssel, tehát meglépem...lesz, ami lesz...REMÉLEM, hogy nem fogom megbánni! De muszáj haladni...Főleg a gyomrom miatt, mert nagyon rossz állapotban van! A csökkentések totál kikészítik, és nem hagyják gyógyulni....Kérlek, Istenem, segíts!