Leszokás Frontinról ( Xanax elhagyás ) 3. csökkentés

2018.01.03.

1. nap Frontin (xanax ugyanazt a hatóanyagot, alprazolamot tartalmaz) csökkentése 1,5 mg-ról 1,375-re

Ma jöttünk haza az 5 napos szilveszteri útról, de már folytatom az elvonást, mert nagyon jól regenerálódtam az előző elvonás után. Már aludni is kitűnően tudtam, és az elvonási tüneteim és teljesen elmúltak. Habár némileg amiatt visszajöttek, hogy az esti, elalváskor bevett 1 mg Frontint elkezdtem szétszedni. 0,25 mg-ot este 19 órakor veszek be belőle, egy másik 0,25 mg-ot pedig hajnalban, ha felébredek. Szeretném széthúzni a szedett mennyiségeket, hogy az elalvásnál bevetthez minél később kelljen hozzányúlni. Nagyon fontos, hogy amíg csak lehet, jól tudjak aludni, mert egyébként el kezdek remegni...és az borzasztó érzés volt...Nagyon jót aludtam, és reggel már sokkal korábban, mint eddig 7 órakor kipihenten ébredtem! Már éreztem az utóbbi napokban, hogy sok a gyógyszer, amit szedek, nagyon "leszedált". Tehát jót tett a csökkentés.

2. nap

Nem voltak drasztikus elvonási tüneteim, de egész nap fájt a gyomorszájam. Elfogadhatóan aludtam...

3. nap

Semmilyen komolyabb nehézséget okozó tünet nem volt, elfogadhatóan aludtam..

4. nap

Megpróbáltam egy újabb csökkentést, de olyan drasztikus elvonási tüneteket tapasztaltam szinte már azonnal a nem bevételekor, hogy este lefekvési bírtam, de akkor pótoltam a hiányzó adagot. Nem akartam megkínozni magam, mert nagyon kellemetlen volt már az első pár óra...Milyenek lettek volna következő napok...?!? Inkább lassabban haladok...Jól aludtam, reggel zúgott a fülem...Mátrában voltunk túrázni, ami nagyon jó volt...

5. nap

Komolyabb elvonási tünetek nélkül telt a nap, délelőtt és kora délután enyhe karizom fájdalmam, gyomoridegem, és fülzúgásom volt napközben. Délben 2 órát sétáltunk. Késő délután annyira nekiesett az elvonási tünet a gyomorszájamnak, hogy kinyílt, és feljött az étel a nyelőcsövembe. Erre már több napja nem volt példa...Elkeserítő, hogy még 10 alkalommal kell minimum - ha 0,125 mg-os Frontin csökkentésekkel tudok haladni, és nem kell kisebbre venni az elvont mennyiséget - átélnem ezt...Adja a Jó Isten, hogy ne táguljon ki végleg a gyomorszájam, és tudjak rendbe jönni, legalábbis tünetmentessé válni a refluxból.