25. csökkentés - Seduxen 5. csökkentése

2019.07.08. - 5 mg seduxen feléből 6 mm reszelés =  kb. 3,3 mg-ról második csökkentés kb 2,9 mg ( Frontin elhagyva!!! :)

Az elmúlt 2 hét elfogadható szinten telt. Elfonási tünetekkel "gazdagon" de tolerálható szinten. Jött a hétvége, és késztetést éreztem arra, hogy hétfőn, az új hét kezdetén megint csökkentsek. Még nem egészen telt el 2 hét az utolsó csökkentés óta. Nem tudom, hogy miért de tegnap az elmúlt héthez képes SOKKAL több tünetem volt!!! A múlt héten a hasmenéssel is elfogadhatóan voltam, tegnap meg a hasam is nagyon ment megint....Totál elbizonytalanodtam, hogy vajon bele kell-e már vágnom az újabb csökkentésbe, vagy várjak. De mivel már elhatároztam, hogy csökkentek, és nagyon szabadulni szeretnénk tőle, ezért belevágtam. Most már minden csökkentés előtt NAGYON félek...mivel alacsony a dózis. Nem szeretnék akutba belekerülni vagy elakadni a csökkentéssel....Most úgy tervezem, hogy még egy csökkentés lenne, akkor lent lennék 2,5 mg-on, és azután azon az adagon tartanék hosszabb stabilizációs időt...Hát majd meglátjuk, hogy lesz....