32. csökkentés - Seduxen 13. csökkentése

2019.11.29. - kb 0,5 mg seduxenből csökkentettem, és végre lent vagyok a kiugrási mennyiségen, ami kb. 0,25 mg seduxen (Frontin elhagyva...) :)

 

Egy icike picike 1 mm X 2 mm-es darab seduxenem maradt, alig tudom megfogni, reszelni is nagyon nehéz! A téli szabadság kezdetén 15-18 körül ugrok a szabadságba...:) Meggyógyulok, és drogmentes leszek!!! El sem hiszem! Többet semmilyen "gyógy"szerhez nem nyúlok, csak ha az életem múlik rajta! Orvosban pedig többet bízni már nem tudok! Ilyen borzalmas fizikai függőséget és agyi sérülést okozó mérget felírni gyógyszer címszóval, az emberiség ellen elkövetett bűncselekmény! Nem drogért megy az ember orvoshoz! Ilyen kínokat átélni, csak ezért, mert szabadulni szeretnék egy "gyógy"szertől, ez embertelen! Ezt miért nem mondják el?!?!? De nem elég, hogy nem mondják el és a fejüket a homokba dugják, ha belesétálsz a csapdájukba, azután már szavazati jogod sincs, mert te egy pszichés beteg vagy, azt sem tudod, hogy mit csinálsz, azt csinálhatnak veled szinte amit akarnak. Selejtes emberré váltál...csak azért, mert egy nehéz időszakban a jobb alvás reményében gyógyszert írtak fel. Ráadásul az az alvási problémám, ami akkor volt eltörpül amellett, amit az elhagyás óta átélek! Rendszeresen csak 4 órákat tudok aludni, ha nagy ritkán a kimerültségtől összejön 6 óra alvás, az már nagy csoda! A medazepam CT-nél 3 hétig egy órát sem tudtam aludni, és totál pszichotikus állapotba kerültem bele! Maga volt a pokol! Az ellenségemnek sem kívánnám! A háborús kínzások eltörpülnek mellette! Orvoshoz meg hiába mentem, egyik sem magyarázta el nekem, hogy mi történik velem, hogy  a hirtelen elhagyással sokkoltam az idegrendszerem, mert ez egy brutális fizikai függőséget okozó, nagyon erős legális drog! Csak annyit mondtak, hogy ha szüksége van rá, akkor szedje! Szedje! Fogadja el, hogy magának gyenge az idegrendszere, és élete végéig szednie kell! Ekkora baromságot! Azt nem tudják, hogy ezeket az agypusztító mérgeket a tolerancia miatt nem lehet örökké szedni, sem a rengeteg mellékhatás miatt! Meg azért sem mert idős korra Alzheimert, üldözési mániát, elesésre való hajlamot ...stb.. stb...stb...stb....okoznak!

Köszönöm Istenem, hogy Te adsz igazi szabadságot, és gyógyulást! Az ember még gyógyítás címszóval is igába dönt a profitért, pedig arra tett minden orvos esküt, hogy nem árt! Ebben az életben a legtöbbet orvosok ártottak nekem, de csak azért tudták ezt megtenni, mert bíztam bennünk és a szaktudásukban...SOHA TÖBBET!!!!