20. csökkentés - megszabadultam a frontintól

 

2019. 03. 12. - 0,0625 mg alprazolamról 0 mg-ra (még maradt az 5 mg diazepam mellette)

Nagyon nem éreztem jól magam az utóbbi hetekben a negyed szem frontinon. Már korábban is megfigyelem, hogy amikor egy szemnek a végére értem, az utolsó negyeden nem éreztem túl jól magam. Így nem akartam tovább várni a kiszállással, pedig lehet, hogy kellett volna...Nagyon erős hasmenésem volt a csökkentést követően 2 héttel! Nagyon durva volt, ahogy felpuffadt a hasam, és több órán keresztül kínzott, aztán amilyen váratlanul nekem esett, több óra hossza múlva - az éjszaka folyamán hirtelen le is nyugodott a gyomrom. Egyértelműen idegi okok miatt volt, az elhagyás miatt. Remélem, hogy nem bánom meg a csökkentést, és fogok tudni stabilizálódni a diazepamon. Már most nagyon rosszul alszom, pedig ilyen durva alvási problémáim általában a csökkentést követő 3. héttől szoktak lenni, most meg már egyből a csökkentést követően elkezdődött. Nagyon fáj a fejem, tiszta depi vagyok - a csökkentés miatt a kémiai egyensúly felborult és ez okozza szerintem....de antidepresszánst nem lennék hajlandó szedni...Remélem, hogy további drasztikus elvonási tünetek nem jönnek, és fogyni sem fogok tovább. Alig vagyok 48 kg...

Kérlek, Istenem segíts meg, hogy minden rendben legyen, és tudjam venni ezt az akadályt, tudjak stabilizálódni a frontin nélkül!!!!

2019.03.30. Több mint 2 hete frontin nélkül vagyok! Nem vagyok jól, sok tünet, rossz alvás kínoz, ami munka mellett nagyon nehéz, DE eddig minden elviselhető, tolerálható szinten van. Ma új tünetem jelentkezett, a szédülés. Ez még soha nem volt. Nagyon fáj a fejem, teljesen fel van borulva a kémiája, sajnos ma is ment a hasam, ami a 48 kg-os testsúlyomat nem növeli.... :(  DE frontin nélkül vagyok még mindig... :)

04.01. Nem tudom, hogy minek köszönhető, de az elhagyás óta ma először nagyon jót aludtam! Már NAGYON hiányzott!!!!! Mindez pedig frontin nélkül!!!! :)

04.02., 04.03. Mindkét éjszaka nagyon keveset aludtam, rettentő nehéz volt különösen ma dolgozni. Teljesen le van állva az agyam. Nagy kihívás így szellemi munkát végezni! A 4. héttől javulni szokott az alvásom...Remélem, hogy most is így lesz!!! :) Olyan jó érzés, hogy csak 1X veszek be 1 nap gyógyszert, és már este lefekvéshez sem kell bevennem frontint!!! :) Most legalább nem ment a hasam...ez is pozitívum. Habár ma délelőtt nagyon erős gyomoridegem volt...Szegény beteg gyomromnak ez nagyon nem hiányzik...

04.08. Tegnap és tegnap előtt nagyon mély ponton voltam, nagyon fájt a fejem, és tiszta depressziós volt a hangulatom, állandóan a sírás kerülgetett! Ma egy kicsit jobb a fejem, de gyomoridegem van, és megy a hasam...Szóval nem unatkozom...hogy lehet ilyen méreg kereskedelmi forgalomban? Legális drogot hogy engedélyezhetnek gyógyítás céljából eladni? Ez a borzalmas szer olyan beteggé tesz, amilyen még életemben nem voltam! De legalább a frontintól megszabadultam...

04.15. Több egészen jó éjszaka után az este megint nem jól aludtam, és hajnalban nagyon ideges rohama volt a gyomromnak és a beleimnek, arra ébredtem - tehát glutamát rohamom volt...vagy glutamát túlsúly....Aztán nagy nehezen sikerült visszaaludni, de most délelőtt is gyomoridegem van, pedig most már a frontin elhagyás utáni 5. héten vagyok! Egyenlőre nem tudom, hogy mikor fogok tudni hozzáfogni a seduxen csökkentéséhez...de jó lenne, ha a 7. héten lehetne...

04.18. Nem tudtam még eddig stabilizálódni. Megint nem jól aludtam az este, és ma délelőtt nagyon furcsán érzem magam. Tiszta feszült vagyok, nagyon erős gyomoridegem van. Várnám, hogy elmúljon a hasmenésem, de nem akar. Lassan megint csökkenteni kellene, de ennek több akadálya is van. Először is nem szeretnék fogyni, de megy a hasam, és tiszta ideg vagyok délelőttönként. Illetve a doki nem akar nekem 2 mg-os diazepamot felírni. Az 5mg-os negyedelésétől meg nagyon félek. Találnom kell egy orvost, aki felírja...nem lesz könnyű, úgy érzem...Felírják ezt a borzalmas "gyógyszert", aztán ha az ember meg szeretne szabadulni tőle, cserben hagyják...