19. csökkentés - szabadulás a Frontintól

2019. 02. 14. - 0,125 mg alprazolamról 0,0625 mg-ra

Egy kicsit kezdek gyorsítani a lerakáson. Ez lehet, hogy nem jó ötlet, de készen éreztem magam a csökkentésre, a tüneteim elfogadhatóak voltak, így egyszerűen nem tudtam várni. 3 hét után újra belevágtam a csökkentésbe...

Már csak egy negyed szemem maradt. Érdekes, hogy azt hittem, hogy az utolsó szem alprazolam  - Frontin - elhagyása - lesz a legnehezebb, közben meg eddig ez a legkönnyebb...eddig...ami persze változhat.

Ebben a "lerakósdiban" semmit sem lehet kiszámítani. Minden ember szervezete más, ezért máshogy reagál...Ha hasonlóan elfogadhatóan fogom érezni magam 3 héttel a csökkentés után magam, mint legutóbb, akkor nem fogok most sem tovább várni. Inkább majd a stabilizálódásra akarok majd több időt szánni, ha már csak a diazepam lesz.

Egy biztos, hogy diazepam nélkül nem sikerült volna megszabadulnom a frontintól! Hatalmas segítség volt! Szerintem most is a diazepamnak köszönhetem, hogy ahogyan egyre kevesebb a frontin adagom, még inkább minimalizálja az elvonási tüneteit a frontinnak...Még az alvásom is eddig elfogadható volt a csökkentések után...remélem, hogy így is marad...