16. Frontin csökkentés

2018. 11. 13. - 0,3125 mg alprazolamról 0,25 mg-ra :) :) :) :) :) 

HURRÁ! Már csak 1 szem frontin maradt, és az 5 mg diazepam...Azért ez már konszolidált mennyiség. Rohanni azért nem fogok az elhagyásával, sőt (!) tovább lassítok, mert az alvásom borzasztó! Az éjjel sem aludtam 4 óránál többet! A legutóbbi csökkentés után 3 hét kellett, hogy újra elfogadhatóan tudjak aludni. Ami érdekes, hogy a gyógyszeradag csökkenésével az elvonási tünetek erőssége bizonyos tekintetben csökkent. Az agyi "fájdalmak" "zúgások"  esténként szinte megszűntek, az éjjeli gyomorsav mennyisége is kevesebb volt legutóbb a korábbi esetekben tapasztalhatónál a csökkentés után. A TV-t is jobban tudtam nézni, a zajokat és az ingereket is ha autóval mentünk valahova, jobban tudtam tolerálni. Bár az is lehet, hogy ehhez a csökkentés lelassítása is hozzájárult, de bizonyos értelemben nem érzem azt a toxikusságot, mint amit akkor éreztem, amikor 1,75 mg alprazolamon voltam. Szabályszerűen azt éreztem, hogy meg vagyok mérgezve, túl vagyok gyógyszerezve. Ez az érzés mostanra megszűnt. Ez nem azt jeleni, hogy könnyű, mert pár óra alvással szellemi munkát végezni, nagyon nehéz. Elfelejtek dolgokat, szórakozott vagyok, depressziós, időnként reményvesztett, fáj a fejem...stb...De ha lassan is, nagyon örülök, hogy szabadulok ettől a rohadék méregtől!