33. csökkentés - Seduxen 14. csökkentése

2019.12.20. - kb 0,25 mg seduxenről ugrottam a gyógyszernélküliségbe...(Frontin elhagyva...már pár hónapja) :)

 

Több mint 2 éve raktam le a medazepant hirtelen, és földi pokolba kerültem....Azt a borzalmat, amit átéltem, nehezen lehet szavakkal leírni. Úgy éreztem, hogy megőrültem, az agitáltságnak olyan szintjét éltem át! Nem tudtam, hogy mi történik velem. Ráadásul egy orvos sem tudta elmagyarázni...Én voltam az ok! Nem a méreg, ami olyan brutál erős drog, hogy csak nagyon lassan abbahagyva lehet belőle kiszállni...úgysem sikerül nagyon sokaknak, hiszen nagyon sok egyéb buktató is van az úton, amiről szintén senki nem beszél! De ezt egyik legálisdrogdiller" orvos sem mondta. Ahogy a függőségről sem beszélnek...sok szerint nincs is...Azt viszont mondták, hogy szedjem, szedjem... sőt volt olyan orvos, aki azt mondta, hogy fogadjam el, és nyugodjak bele, hogy idegileg gyenge vagyok, és hogy ezekre a mérgekre életem végéig szükségem lesz....Miután 3 hétig egy órát sem aludtam, valóban visszamentem a szerre a CT után. 0,75 mg frontinnal kezdtem, de 2 hét múlva toleranciában voltam. Újra nem aludtam semmit. Megemeltem, mert azt javasolták, és jobbat nem tudtam. Végül 1,75 mg-ra futott fel a napi adagom és stabilizálódtam, de nem sokáig érezhettem magam jobban! Egy adag időbeli áthelyezése miatt rosszul lettem - ugyanis olyan brutálisan erős ez a drog, hogy ezt sem lehet megtenni büntetlenül, így emiatt vissza kellett, hogy emeljem az adagom 2 hónap múlva, pedig már el kezdtem csökkenteni.  A visszavétel miatt azonban megint toleranciába kerültem...Borzalom volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Több hónapig egy icike-picike darab gyógyszert sem tudtam elhagyni, mert azt éreztem, hogy szívinfarktust kapok, olyan rosszul lettem. Országos szinten kellett szinte "körözést" indítanom, hogy olyan orvost találjak, aki ír fel nekem seduxent, mert senki nem akart, pedig Dr. Aston ezt ajánlja rövid felezésű benzók elhagyásánál. Nagy nehezen, hála Istennek, találtam - több hónap keresés után - egy nagyszerű orvost, addiktológust aki felírta. Átcseréltem 0,5 mg frontint, egyből jobban lettem, kikerültem a toleranciából, és azután folyamatos kicsi csökkentésekkel haladtam lefelé. Mostanra fogyott ki! El sem hiszem, hogy ez a nap is eljött! Köszönöm Neked Istenem!!!!! Ha nem segítesz, nem ment volna, mert az orvosoktól csak egyre betegebb lettem...