22. csökkentés - Seduxen 2. csökkentése

2019.05.15. - 5 mg Seduxen feléből 3 mm reszelés...

Az elmúlt két hét a vártnál könnyebb volt. Voltak nehéz napok, de a seduxen csökkentése kevésbé viselte meg az idegrendszeremet az első csökkentésnél, mint a korábbi frontin csökkentések. Kevesebb gyomorsavval és több alvással éltem túl ezt a két hetet, ezért is döntöttem úgy, hogy tovább csökkentek, és majd az első negyed elhagyása után tartok esetleg egy hosszabb stabilizálódási szakaszt...Már nagyon szeretnék szabadulni ettől az idegméregtől...nem akarom az örökkévalóságig elhúzni a lerakást...ezért is haladok most tovább..Remélem, hogy a Jó Isten megsegít, és be tudom venni ezt a kanyart is komolyabb megrázkódtatás nélkül...Egyébként annyi változott a korábbiakhoz képest, hogy jóval fáradékonyabb lettem. A napi munka után muszáj korábban pihenni mennem, mert ha nem megyek, "túlfáradom" magam, és alig alszom valamit. De ha időben elvonulok pihenni, és rákészülök az éjszakára, egészen jól regenerálódni tudok reggelre...

05. 24.- eltelt 1 hét a 2. csökkentés óta...

Az első héten nagyon komoly fejfájással, esténkénti túlfáradásos rosszulléttel küzdöttem. A 8. nap sík ideg voltam! Olyan fokú belső feszültségem volt, amilyen még nem volt, mióta csökkentek. De ennek ellenére túl drasztikusnak nem volt mondható, de mégis meglepett, hogy mi is jöhet...túl gyorsan csökkentettem...esetleg rosszabbodhat az állapotom. Este rosszabbul aludtam, mint az elmúlt hét folyamán, de másnap nem éreztem ezt a fokú ideget. Valószínűleg, hogy a 8. napon távozhat a szervezetből a seduxen... A hasam szinte minden nap megy...hasfogót kell szednem...széntablettát, de nem sokat jelent...Bárcsak ne fogynék tovább...