14. Frontin csökkentés - végre 1 mg alatt!

2018. 08. 15.:    0,5 mg alprazolam (Frontin) -ról    0,4375 mg Frontinra (+ 5 mg diazepam) való csökkentése

Egy hónapig nem csökkentettem a nyaralás miatt. A 3. héttől egészen jól éreztem magam, a 4. héten is átlagon felüli volt a közérzetem, habár 100%-osan nem voltam tünetmentes. Tartottam tőle, hogy túl sokáig tartom a gyógyszermennyiséget, és akut elvonási tüneteim lesznek, de ez nem következett be szerencsére. Időben csökkentettem újra. 3 nap alatt reszeltem le az 1/4-ed részét a reggeli 0,25 mg Frontinnak. Ez nekem nagyon bevált. Drasztikus a szervezetemnek egy nap levágni, és elhagyni az újabb adag 0,0625 mg-ot, de így három napra elosztva kíméletesebb a szervezetemnek. Tehát elkezdtem megszabadulni az utolsó előtti Frontintól. Az első hét biztosan a rossz alvás és a sok gyomorsav jegyében fog eltelni. A sok sav még a 2. héten is kínozni szokott. Ez a csökkentések kezdetekor jóval hamarabb megszűnt. Most már több időre van szükségem a stabilizálódáshoz, mint eleinte. De ez most is bekövetkezik kb. 3 hét után szerencsére. Remélem, hogy így marad! Nagyon szeretnék megszabadulni ettől a méregtől!