13. Frontin csökkentése

A csökkentések nem könnyűek, de nagy segítség az 5 mg diazepam. Az alprazolam elvonási tüneteit elviselhetővé teszik. Dolgozom, és elfogadhatóan érzem magam.

9. csökkentés:

2018. 04.19.: 0,8125 mg-ról 0,75 mg-ra.

10. csökkentés:

2018. 05. 06:  0,75 mg-ról  0,6875 mg-ra.

11. csökkentés:

2018. 05. 27: 0,6875 mg-ról 0,625 mg-ra.

12. csökkentés:

2018. 06. 19: 0,625 mg-ról  0,5625 mg-ra

13. csökkentés:

2018. 07. 12: 0,5625 mg-ról 0,5 mg Frontinra!

Eddig ez a csökkentés viselte meg a legjobban a szervezetemet. Az alvás nagyon nehezen ment az első héten a csökkentés után. Emiatt nagyon nehéz volt az első hét, tekintettel arra, hogy dolgoztam rendesen, mintha mi sem történt volna. Közben pedig max 4 órát aludtam, és nagyon erős nyálkahártya gyulladásom lett, alig kaptam levegőt. De ma, a 10 napon aránylag jól aludtam és sokkal jobban érzem magam. Elértem az első mérföldkövet a frontin csökkentésben. A  kiinduló 1,75 mg napi dózisról sikerült lejutnom kb. 1 mg alprazolamra (frontin, xanax). Azért kb, mert 5 mg diazepamon és 0,5 mg alprazolamon vagyok. Már csak 2 db 0,25 mg-os frontinom van! Érzem, hogy most kezdődik a neheze! Eddig sem volt könnyű, de durvulnak a tünetek! A 2 hetes csökkentésekről ezért áttértem a 3 hetes csökkentésekre. Nem akarok rohanni. Nagyon erős fejfájásaim vannak, és nagyon rossz a memóriám, számolásra ne kérjen meg senki, alig mozog az agyam. Esténként kezdenek zavarni a hangok, depressziós vagyok. A TV-t, zenét halkan kell hallgatnom esténként, hogy ne fokozódjon a fejfájásom. Fáj sokat a gyomrom, sok a gyomorsavam. Napközben fáradtnak és gyengének érzem magam. Jövő hétvégén utazunk nyaralni Ausztriába, Svájcba. Régi vágyam fog teljesülni ezzel az úttal. Legközelebb csökkenteni éppen ezért már csak a nyaralás után fogok! Nem akarom elrontani! Az zavar, hogy nagyon lassan haladok a csökkentéssel, de így tudok dolgozni, funkcionálni, és eddig tolerálhatóak voltak a Frontin elvonási tünetei.