Medazepam elhagyása.

2017.10. Medazepam 10 mg elhagyása.

Tudatlanságból fakadó rossz döntések sorozataként nagyon rossz állapotba kerültem. Nem tudtam, hogy egy enyhe nyugtató hirtelen abbahagyása is milyen drasztikus elvonási tüneteket okoz, és hogy mekkora sokkot jelent az agyamnak és az egész idegrendszeremnek. Annyira remegtem, olyan őrjítő belső feszültséget éreztem, ami nem hagyott sem nyugodtan ülni, sem feküdni, sem állni. Mennem kellett, mozognom, őrült nyugtalansággal. Közben pedig remegtem, berobban a gyomorszájam, nagyon fájt a jobb felkaromban az izom, aludni pedig semmit sem tudtam. A végén, hogy megszűnjön ez a belső őrjítő állapot, 1,75 mg Frontint, és 10 mg Sanvalt szedtem. Nagyon elkeserítő volt, hiszen 10 mg Medazepamról indultam. Ráadásul a Frontinról rengeteg rosszat hallottam. Még a gyógyszertárosnő is azt mondta a gyógyszertárban, hogy ezt nem lehet abbahagyni. Rettentően el voltam keseredve, de nem volt más választásom, mert annyira rosszul voltam.